18 Nisan 2011 Pazartesi

Çılgın Alışverişim..

Ne zamandır hiç bir şey yazamıyorum, ama yakında güzel postlar gelecek:)))Kafamda bir sürü şey birikti bir an önce bu sayfalara akacak..Şu iş yoğunluğunu bir atlatayım, sonra neler gelecek neler!!!

Dün akşam birden bire dikiş makinası aldım..Çok ilginçti İstanbul Foruma gitmiştim ve Hobi Meydan'a bir şey sormak için girdim, bir dikiş makinasıyla çıktım:)) Gerçi ben peynir almaya gidip 106 ekran tv almış biriyim, yani bu durumda bu alışveriş mantık çerçevesinde:))) Şimdilik tek eksik dikiş bilmiyor olamam sanırım ama çok dert değil, ben genelde bir şeyi elime alır ve yaparım, umarım dikiş de böyle olur..

Oradan çıkıp d&r' a uğradım ve ne zamandır istediğim kitabı buldum..Pucca günlük, küçük aptalın büyük dünyası...Çok eğlenceli bir kitap, okuması keyifli, su gibi akıyor....Bence kafa dağıtmak için okunması gereken çok güzel bir kitap, bitince daha çok yorum yaparım..
Neyse şimdilik bu kadar detaylar daha sonra..

Herkese sevgiler :))))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...