19 Nisan 2011 Salı

İstikamet Cuma pazarıııı....

Selamlar,
Bu aralar yoğunum post yazamıyorum ama her gün mutlaka sayfayı kontrol ediyorum, yorumları cevaplıyorum, takipteyim yani. Önceki yazımda dikiş makinası aldığımdan bahsetmiştim, makinayı aldık ama birbirimize bakmaktan öteye gidemedik henüz. Gerçi deneme yapmak amacıyla bir çanta diktim, güzelde oldu fakat kullandığım jean kumaş inanılmaz boya veriyor..Hiç bir süsleme dahi yapmadan bir kenara attım. Evdekileri filan değerlendiriyimle olmuyor anladım, zaten evde de kumaş filan yok tabiiki..Bende yeni kumaşlar almaya karar verdim. Dikiş diken bloger arkadaşların yazılarından okuduğum kadarıyla cuma pazarı kumaş cennetiymiş. Bende karar verdim bu cuma kadıköy'e gidiyorum, cuma pazarına. İlk kez gideceğim, mutlaka kaybolacağım :)))) Umarım ben de güzel kumaşlar bulabilirim, gittiğime değer...
Sizlerinde tavsiye edebileceği yerler varsa çok sevinirim.
Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...