23 Mayıs 2011 Pazartesi

Terlik Modifiyesi

Tatil bitti, yeni hafta başladı.Tatilin ilk iki günü hava yine kapalıydı, evden çıkmak istemedik pek. Bende bu fırsatı değerlendirip geçenlerde Migros'ta indirimden kaptığım terlikleri süsledim.




Migros'ta geçen hafta sonu terliklerde büyük indirim vardı. Bu terlikler 4.90 a inmişti. Ben farklı modellerinden bir kaç tane aldım. Orjinal halleriyle de çok güzeller. Ben sıcak silikon ve elimdeki kurdeleler ve taşlarla süslemeyi tercih ettim. Çok şirin oldular bence. Tüm yaz keyifle giyeceğim, şirin terliklerim oldu. Daha farklı modeller de yapmak istiyorum, dantelli, taşlı şıkırşıkır terlikler mesela. Bittiğinde paylaşırım.
 Bu arada aldıktan sonra farkettim ki terliklerin markası "kokito" , bir harf değişik olsaydı kendi markam da olmuş olacaktı "kikoto"

Ve nihayet ben de pixel çılgınlığına bulaşmış bulunuyorum. Oğlumla beraber büyük keyifle yapıyoruz, bazen kendimi kaybedip elinden çektiğim oluyor, ama çok şirinler dayanamıyorum :))

Hepimiz için güzel bir hafta olsunnn....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...