25 Mart 2011 Cuma

Sezona Bir Göz Attım



Bu sezon tam benlik çünkü renkli, çünkü karmaşanın tam ortasında.Tüm renkleri bir arada kullanmak çok moda.Üstelik sadece renkleri değil, desenleri, farklı dokuları karıştırmakta özgürüz.

Ama moda ne olursa olsun en önemlisi kendi stilinizde yorumlamak tabii.Yoksa komik görünmek kaçınılmaz acı son!!






Renkli jean pantolonlara tabiiki bayıldım. Benim de gardrobumda kırmızı bir jeanim var, birkaç sezondur keyifle kullandçığım bir parça.Geçenlerde Colins'te sarı bir tane görünce hemen aldım, üstelik inanılmaz bir fiyata...Giymek için sabırsızlanıyorum:))





Sezon dopdolu ve çok canlı. Aslında alışveriş için de çok uygun bir zaman, malum isf devam ediyor. Fırsatları kaçırmamak gerek değil mi?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...