14 Mart 2011 Pazartesi

Yeni haftayı planlamak

Bu hafta çok yoğun geçecek.Yapılması gereken çok şey var;

18 mart cuma akşamı Balans volt'ta benim düzenlediğim red party var, hazırlıklar devam ediyor, çok eğlenceli olacak.

Ama cumaya kadar yapılacak daha çok şey var tabi, bu hafta nişantaşında indirimli keyif için son şans, restoran haftası bitmeden mutlaka gidilecek.

18 Mart günü shoping fest başlıyor hemen alışveriş listesi oluşturmalı...Kırk gün kırk gece sürecek festivalin detaylarını, etkinlik programını daha sonra paylaşacağım, şimdiden çok güzel fırsatlar yakalayacağımıza ve çok eğleneceğimize eminin ben.

Fırsatsızlıktan kaçırdığım Frida sergisi uzatıldı, 27 marta kadar gidilip gezilmeli. Böyle bir fırsat bir daha olamayabilir.

Akbank kısa film festivali, 13 Mart'ta sona eriyor, hiç değilse bir iki etkinlik görülmeli bitmeden.Ayrıntılar için. Mutlaka sizde uğrayın ilginizi çekebilir.

Her hafta bir kitap  okumayı görev edinmiş ben çok sevdiğim yazar Meave binchy'nin son kitabı, her durakta aşk'a başladım, sanırım iki günde bitecek sürükledi beni yine...

E tabi bizim afacan için bir iki etkinliğe de katılmak gerek...Evde biriken işler için de zaman ayırmak gerek.Koşturarak geçecek bu hafta, hadi bakalım başlasın :)))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...