8 Mart 2011 Salı

yaş otuzu geçince:)))

Yaş otuzu geçince cildime daha dikkatli bakar oldum.İlk defa cildimin artık "özel" bir bakıma ihtiyacı olduğunu fark ettim..Ufak kırışıklıları durduracak, yenilerin oluşmasını engelleyecek, nemlendirecek ve bana alerji yapmayacak bir şeyler..ki en zoru da son madde benim için..
Banyodan çıktığımda dalmaçyalı hale gelir benim cildim, banyo lifinden tutunda duş jeline kadar her şey bana alerji yapar.
Durum böyle olunca en sık gittiğim doktor dermatologdur.Kullanacağım her ürünü ona danışırım, benim cildim için zo skin healt'ı önerdi ve ekledi; çok pahalıdır!!! Eczaneye gidip fiyatlarını duyduğumda çok pahalıdır cümlesi benim için yeni bir anlam kazandı.
Eee şimdi ne olacak?? Öyle çok marka, öyle çok ürün var ki...

Dr Murad Skin Products
Dr Murad
 Eczacının da önerisiyle dr murad'da karar kıldım.İyiki de tercihim dr murad oldu.Çok memnun kaldım.Cildimdeki gözle görülür değişimi izlemek bana büyük keyif veriyor. Herkese öneriyorum, tabi cilt tipinize ve ihtiyacınıza göre ürün seçmek çok önemli, biz kadınlar iş kozmetiğe gelince şekerci dükkanına düşmüş çocuğa dönüp hepsini almak istiyoruz. Ama her zaman hatırlamakta fayda var ki gereksiz yere kullanılan kozmetik sadece zarar verir...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...